Obvezna uporaba elektronskega bolniškega lista od 1. 2. 2020 dalje

S februarjem 2020 se uvaja obvezna uporaba elektronskega bolniškega lista, ki predstavlja pomembno novost za delodajalce in njihove zaposlene. Od 1. 2. 2020 dalje zaposlenim tako ne bo treba več dostavljati bolniškega lista v papirni obliki, saj bodo delodajalci dolžni prevzemati elektronske bolniške liste.

Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije (v nadaljevanju: »ZZZS«) je v sodelovanju z izvajalci zdravstvenih storitev s 1. 1. 2020 uvedel elektronsko izdajanje bolniških listov. Do vključno 31. 1. 2020 lahko izvajalci zdravstvenih storitev zavarovancem (delavcem) izdajo bolniški list tudi še v papirni obliki, medtem ko je od vključno 1. 2. 2020 dalje izdaja papirnega bolniškega lista predvidena le še za nekatere izjemne primere. Delodajalci bodo namreč morali za svoje zaposlene obvezno prevzemati elektronske bolniške liste prek sistema SPOT, ki ga upravlja Ministrstvo za javno upravo, in sicer za vse začasne zadržanosti od dela od 1. 2. 2020 dalje, in ne bodo več mogli zahtevati od zaposlenih, da jim bolniški list dostavijo v papirni obliki. Izjema velja le za tiste zavarovance, ki so zaposleni pri delodajalcih, ki niso vpisani v Poslovni register Slovenije; tem bo osebni zdravnik še naprej izstavljal bolniški list v papirni obliki. Do izdanih elektronskih bolniških listov lahko dostopajo tudi zavarovanci (delavci), in sicer na spletnem portalu ZZZS, s kvalificiranim digitalnim potrdilom.

Zaradi uvedbe obvezne uporabe elektronskih bolniških listov morajo poslovni subjekti – delodajalci pravočasno urediti novo pooblastilo, s katerim pooblaščajo osebo, ki bo lahko dostopala do bolniških listov njihovih zaposlenih prek sistema SPOT.

SORODNE OBJAVE
Prejemki članov upravnega odbora in izvršnih direktorjev

Prejemki članov upravnega odbora in izvršnih direktorjev

Prejšnji teden sta naša odvetnika, Jan Sibinčič in dr. Anja Strojin Štampar, predavala o enotirnem sistemu upravljanja delniške družbe pri Združenju nadzornikov Slovenije. Enotirni sistem upravljanja je posebej primeren za delniške družbe z enim samim delničarjem ali z zaprto delničarsko strukturo, saj omogoča aktivno vključevanje delničarjev v sprejemanje strateških in drugih najpomembnejših poslovnih odločitev. Posebno pozornost sta namenila tudi prejemkov upravnega odbora in izvršnih direktorjem, kar na kratko povzemamo v strokovnem prispevku, objavljenem na naši spletni strani. Prispevek najdete tukaj:

Preberi več
Spet smo v polnem pogonu ter z vami delimo svoje izkušnje in znanje!

Spet smo v polnem pogonu ter z vami delimo svoje izkušnje in znanje!

Naša odvetnika, Jan Sibinčič in dr. Anja Strojin Štampar, bosta za Združenje Nadzornikov Slovenije izvedla predavanje o enotirnem sistemu upravljanja…

Preberi več
Uvrstitev na lestvico Legal 500

Uvrstitev na lestvico Legal 500

Z veseljem sporočamo, da je odvetniška pisarna Sibinčič Novak & Partnerji ponovnouvrščena na lestvico vodilnih odvetniških pisarn v Sloveniji po…

Preberi več

Naslov:

Odvetniška družba Sibinčič Novak & Partnerji
Dalmatinova ulica 8
SI-1000 Ljubljana, Slovenija

Podatki o družbi:

Osnovni kapital 12.000 EUR

Matična številka: 9575782000

ID DDV: SI68184093

Okrožno sodišče v Ljubljani